Aasta koostööpartner 2017

20180118_172657

2017. aasta oli tõepoolest hämmastav, see üllatab veel nüüdki, uuel aastal. Paar nädalat tagasi sain kutse Eesti Töötukassa tänuüritusele Estonia Ooperimaja valges saalis, kus tunnustatakse möödunud aasta parimaid koostööpartnereid. Käisin täna siis oma tunnustust vastu võtmas.

Mul tegelikult ei ole üldse sõnu, emotsioone see-eest jääb ülegi….sa käid ja teed ja ajad vaikselt oma asja….ja siis äkki keegi märkab…. Jõgeva Töötukassa tüdrukud olid minu kohta nii ilusa tutvustuse teinud, mille Urmas Vaino kõigile kõva häälega ette luges, see pidulikkus ja need muusikud ja üldse see sidrunivesi maitses nagu kõige peenem šampanja!

Kui juba tänamiseks läks, siis ma ei saa üle ega ümber neist, kes on aidanud mind sinna, kus ma praegu olen, Jõgeva üksuste kogukonnatüdrukud, Jõgeva Töötukassa tiim, minu pere, Terje ja Anu ja loooooomulikult kõige tähtsamad, minu kliendid, tänu kellele see kõik siin on üldse sündima saanud. Aitäh teile!

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar